Čím se měří rozmazlenost?

30. července 2011 v 17:56 | Gabriella |  Kecy v kleci
Najdou se tu urážející komentáře na moji adresu, že jsem rozmazlenej spratek. A k tomu ste došli jak? Protože se vám nelíbí některé moje názory, nebo protože třeba ráda nakupuju? Nebo vlastně proč?

Když se to tak vezme, skoro každej jsme aspoň trochu rozmazlenejch a kdo ohrnuje nad lidma čumák, že on rozhodně ne a všichni ostatní jo, tak ti bývají nejlepší.

Rozmazlení penězma
Myslím, že tohle leží lidem v žaludku asi nejvíc. Znáte holku/ kluka v drahém oblečení, kterej/ která jako bonus dostala od rodičů auto a navíc má neustále dost peněz. Tak tihle lidé jsou automaticky rozmazlení. Buďto je to tak, že synáček, nebo dcerunka jsou jedináčci a rodiče jsou z nich unešení, tudíž jím koupí a dají všechno co chtějí. Nebo ten případ, že rodiče mají plnou prdel peněz a děti si penězma kupují, protože na ně nemají čas. A stejnak je všichni zaškatulkují do jedné krabice.
Já osobně bych se neřadila do žádný skupiny, rodiče si mě penězma nekupují, protože peněz dvakrát moc nemáme a zas tak unešení ze mě taky nejsou, protože ví, že jsem potvora. A stejnak by jste mě do tý kategorie zařadili, protože podle vás mám všechno. Mám vlastní pokoj, velikánskou skříň narvanou hadrama, botník plnejch bot, na skřínce sotjí televize s DVD , noťas a zrcadlovku atd. atd. atd.... Ovšem u nás to nefunguje tak, že přijdu, řeknu si o to co chci, a nebo o prachy a naši mi to daj. Na většinu věcí si musím ušetřit sama. A řekněme si to narovinu, nechtěla bych po nich , aby mi zaplatili dovolenou, nebo mi koupili novej foťák. Bylo by mi to blbý. Ovšem nebudu tvrdit, že babičky a dědečkové mě očas nerozmazlují. To jo, i přesto, že ví jaká jsem. Jedni proto, že si myslí, že mi svým způsobem vynahradí to, jakej je táta občas tatar a druhá maj zase dost peněz, tudíž sit o můžou dovolit. Ovšem oni se na to bohužel hodně nadřou.

Rozmazlení rodičovskou láskou
Osobně si myslím, že to občas může napáchat dvakrát větší škody, než když vám rodiče cpou prachy horem dolem. Je to jaku prvního případu, rodiče si mylsí jak ste úžasní, všude se svámi chlubí a jsou z vás vyloženě unešení a všechno se točí kolem vás. Můžete prakticky všechno, což se pak projevuje na tom, jak s echováte k ostatním.
Když bych mluvila o sobě, tak mi nebude blbý říct, že taková prostě nejsem. U nás máme veselou domácnost, neustále se huláká a podobně a nefunguje to tak, že bych řekla a rodiče si sedli na prdel a udělali to. Občas jsem z toho na nervy jak se hádáme, ale zas když už je to moc, tak mámě nedělá problém mi říct že mě má ráda a podobně. Tátu vydám tak jendou do měsíce, občas častějc, občas ne a ten zase není schopnej dávat najevo někomu, že ho mám rád. Tudíž si nepamatuju, že by mi někdy řekl, že mě má rád i když vím, že má.


Když už nepatříme vyloženě do žádný skupiny, většina z nás má z každýho něco. Tak tu přestaňte nademnou ohrnovat šňupák, protože většina z vás, není o moc lepší než já:)

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lupinn Lupinn | Web | 30. července 2011 v 18:15 | Reagovat

Ty nejsi spratek, jsi podle mě normální :D U nás ve škole je hodně rozmazlených děcek...

2 Siwa Siwa | Web | 30. července 2011 v 18:18 | Reagovat

V tomhle s tebou souhlasím. Mám vzpomínky na jednu moji nejlepší kamarádku... bývalou... a nejsou to pěkné vzpomínky. Ona je rozmazlená oběma způsoby. Ano, rodiče dřeli, aby ty peníze získali, ale zvykli si na ně nějak moc rychle a snadno, to není nic těžkého. Navíc, přestože má bráchu, točí se kolem ní vše. Ona je hlava rodiny. A na jejím chování se mnou to bylo vidět. Už bych ty časy nechtěla vrátit, jsem ráda, že se mi podařilo to s ní ukončit.
Ano, i já jsem rozmazlená, každý jsme, jak jsi už napsala.
Ti, co to přiznají, jsou ještě na dobré "úrovni". Ten, kdo to nepřizná a obviňuje ostatní, ten patří mezi ty horší rozmazlence. Tedy podle mě, je to pouhopouhý názor patnáctileté rozmazlené holky.
Ty mi rozhodně rozmazlená nepřijdeš. Jestli si to ostatní myslí proto, že se občas "pochlubíš" s nějakou novou věcí, s nějakou událostí, tak to proto, že z toho máš prostě radost. Žádnou rozmazlenost v tom nevidím. Chtěla bych znát jejich důvody...

3 Mňoukla&vymňoukla Mňoukla&vymňoukla | Web | 30. července 2011 v 18:25 | Reagovat

Já znám opravdu rozmazlenýho člověka. Jak rodičovskou láskou, tak penězi. Človíčkové, to je vám hrůza. A ty nejsi rozmazlená Gabriello, máš jen dosti vysoké sebevědomí. A mít sebevědomí nikdy neškodí.

4 AaandYs3k AaandYs3k | Web | 30. července 2011 v 18:29 | Reagovat

ja asi rozmazlena nebudu,taky nepatrim do zadny skupiny, financne na tom nejsme nic moc, proto uz ted v 19 zacinam vydelavat,pracuju na zivnostak, pujdu na vysokou a doufam, ze vsem kolem casem pomuzu...  s tatou jsme na tom podobne, vubec si nepamatuju, ze by me nekdy obejmul,nebo si se mnou hral, nikdy nam nerekl, ze nas ma rad... ale ma o nas starost,vim, ze nas ma rad, i kdyz to dat najevo neumi...

5 julie julie | Web | 30. července 2011 v 18:40 | Reagovat

obávám se, že rozmazlená není to správný slovo- možná spíš bez pokory v kombinaci se syndromem "všechno vim, všude jsem byla a od všeho mám klíče". sama o sobě píšeš, že si namyšlená a sobecká, takže se pak nemůžeš divit, když ti to říkají i ostatní a fňukat nad tím, že jsou na tebe zlý. a teď do mě, pojď:)

6 ovesná vločka ovesná vločka | Web | 30. července 2011 v 19:09 | Reagovat

Neb tě neznám, nemůžu reagovat na tvou sebeobranu, ale sebe znám, tak se rozepíšu. Nevím, zda jsem rozmazlená, ale mám pocit, že můj milý mne rozmazluje, i když...i to má háček. (To je věta, jak se žebřem na jahody.)

Někomu to může připadat samozřejmé, pro mě je vrcholem blaha (a tedy i rozmazlováním), když J. vezme všechny naše věci do batohu a nese jej celý výlet sám, když mě nezištně škrabká na zádech skoro hodinu a pak ještě řekne, že to nic není.

Mno a co se týče rodičovské lásky a peněz. Toho první mám dost, ale tím správným způsobem, s tím druhým jsme na štíru, ale žijeme a občas si i užíváme.

Howg a buď zdráva.

7 LoveShy LoveShy | Web | 30. července 2011 v 19:15 | Reagovat

Rozcapené dětičky nejsou podle mě ani tak proto, že jsou z nich rodiče hotoví, ale spíš proto, že na ně nemají tolik času a kupují si je. Ty děti na tom víc tratí než aby to byl pro ně přínos. Nebýt s rodiči, být pořád jen sám s plnou peněženkou se na člověku přeci jen podepíše.

Nemám ráda děti, dospívající.. co mají všechno co chtějí. Co jsou plně závislí na financích rodičů, a obírají je o peníze. Každý z nás, kdo má rodiče a vyrůstá s nimi je samozřejmě jimi 'sponzorován'. Oni, pokud nás mají správně rádi, nám chtějí dopřát to nejlepší, chtějí nám vše koupit. No, někdy to holt nejde a na nás je to pochopit. Ale jejich povinnost je v podstatě nás živit a v rámci možností šatit, vzdělávat.. a takové ty bonusy navíc, jako elektronika, zájezdy a podobně.. to bychom měli brát jako něco za odměnu, něco, na co se musí pečlivě a dlouho makat. Nesnáším rozcapené lidi, kteří tohle berou automaticky. Řeknou chci a mají to. Bohatý lidi ti na tohle akorát řeknou - "Když na to máme, tak proč bychom si to nedopřáli".

8 siname siname | Web | 30. července 2011 v 19:20 | Reagovat

To jsi napsala dost dobře a výstižně. Mám kamaráda, kterého si taťka chtěl kupovat tím, že ho bral lyžovat do Alp a podobně, ale když jsem je viděla, tak ho nikdy neobejmul ani mu neřekl že ho má rád. Mám vlastně takové dva kamarády. První kamarádce, to vyhovuje a těmi věcmi se chlubí a chce být in. Druhý kamarád bývá někdy smutný, protože mu je to líto, ale v jeho 16cti se s tím už srovnal. :o((
Já si myslím, že byť taťka je na mě hodný, milý a vlastně se mi s mamkou snaži vyhovět ve všem co mě vzdělává nebo, co mi umožňuje nějaký směr a podobně, tak mě maminka drží skrátka, aby ze mě nevyrostl žádný rozmazlený fakan, i když já osobně si myslím, že už těmi možnostmi jsem rozmazlená až až ... A podle toho, co jsem si četla o Tobě na úvod, že jsi mrcha a namyšlená apod. tak to jsme někdy každý, každý se umíme zachovat jako nějaká svině, a myslím že s Tebou to není tak nejhorší ;o))

9 S. S. | E-mail | Web | 30. července 2011 v 19:26 | Reagovat

Neřekla bych, že jsi rozmazlená nějakým z těch způsobů, jak tu píšeš. Každej se rodí s nějakou povahou, ty jsi prostě takováhle. Podáváš svoje názory dost (občas trochu moc) razantně a nekoukáš u toho napravo nalevo. A vždycky se najde někdo, komu nesedneš a s tím nehneš. Ale na druhou stranu: ti lidi tě nemusejí číst, že jo.. :)

10 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 30. července 2011 v 19:27 | Reagovat

Dobrý článek, též se o mě někteří lidé vyjadřují jako o rozmazlenci, jenže myslím, že nejsem ani jedním způsobem, i když jsem jedináček. Možná tak tátou, pro mamku jsem dobrým terčem na křik.

Mám kamarádku a její rodiče jsou vážně zazobaní a je rozmazlená penězi (mají byt se 13-ti pokoji, ona všecko možné, i vlastního poníka a koně), ale na druhou stranu na ní umí být rodiče pěkně přísní.

Myslím, že sebevědomí je dobrá i důležitá věc, ale nesmí ho být až velmi příliš, což podle mě není tvůj případ. Soudit rozmazlenost by chtělo spíš podle chování člověka, než po internetu.

11 Bettynka:* Bettynka:* | Web | 30. července 2011 v 19:32 | Reagovat

Upřímně se mi nehorázně hnusí, když vidím nějakého malého rozmazleného spratka. Nesnáším rozmazlenost!:/

12 Luczynka Luczynka | Web | 30. července 2011 v 19:46 | Reagovat

Co víc, než souhlasit. Taky jsem hodněkřrát slyšela, jak jsem rozmazlená, jenže... ty lidi už nevědí, že i já si musím na většinu věcí vydělat sama.
Navíc, je lehký to napsat a pomlouvat za zádama, než to říct do očí, že;)

13 hanichka hanichka | Web | 30. července 2011 v 20:41 | Reagovat

A co to podle tebe vůbec je nebýt rozmazlený? Nedostávat od rodičů ani prachy ani lásku? Nějak jsem smysl článku nepobrala - rozmazlenost podle mě znamená, když někdo dostává mnohem víc než mu kdy kdo jiný dá a bere se to jako samozřejmost. A fakt bych neřekla, že jsou na tom všichni takhle...

14 Žabina * Žabina * | Web | 30. července 2011 v 23:12 | Reagovat

Je to vina rodičů a pak záleží na těch dětech, jestli si to uvědomí nebo ne..

15 Adelle. Adelle. | Web | 31. července 2011 v 13:05 | Reagovat

Přesně každý je něčím rozmazlený, ale přiměřeně. Někteří jsou až nazdravě a to jak řikáš mají všechno na co si ukážou. Ale k čemu je tolik peněz když většinou takové děti nemají to co potřebují. Já nevim, al neznam prarodiče co by nerozmazlovali svoje vnučky.:D Já si taky na spoustu i v mých 15 šetřím sama, abych se naučila šetřit a hospodařit s penězi.

16 Gabriella Gabriella | Web | 31. července 2011 v 18:33 | Reagovat

[13]: To vidím, že si ho nepobrala.  Pokud sem si nevšimla, protože celej článek je o tom, že rozmazlenej člověk dostává mnohem víc a bere to jako samozřejmost :-P

17 Connie Connie | Web | 31. července 2011 v 22:46 | Reagovat

já nejsem rozmazlená ničím, bohužel, ale chtěla bych být...hlavně láskou..

18 hanichka hanichka | Web | 31. července 2011 v 23:04 | Reagovat

[16]: :) Mě šlo hlavně o to, že ne všichni dostávají moc...a ty tvrdíš, že jsme rozmazlení všichni, já takový dojem nemám, tak jsem se ptala, jak si představuješ nerozmazleného člověka. Jsem si vzpomněla na děti z děcáků a nevím, jestli bych u nich použila zrovna slovo rozmazlenost.
A btw, nijak tím na tebe nechci útočit nebo tě urazit, jenom mě to docela zarazilo.

19 Peter Cross Peter Cross | Web | 1. srpna 2011 v 21:25 | Reagovat

Já jsem rozmazlený. A to pořádně. Mamka se totiž s tátou rozvedla když mi byli dva roky a bydleli jsme u babičky a dědy. No to víš, jedináček a dostal jsem všechno na co jsem si ukázal. Tedkom sice toho chci o mnohem míň ale i tak, když si o něco řeknu tak to dostanu.

20 Enelya Enelya | Web | 2. srpna 2011 v 11:02 | Reagovat

Já si taky nemyslím, že bys byla rozmazlená, už chvíli na tvůj blog chodím, i když úplně všechny články asi číst nestíhám, ale vím, že si vyděláváš na dovolenou a tak. Jinak v podstatě souhlasím s [9]: , myslím, že když má blog velkou návštěvnost, tak je jasný, že ne každýmu se bude líbit, co autor na blogu píše. Potom je jenom otázka, jestli to lidi dokáží vyjádřit slušně a s rozumnými důvody, nebo jenom nadávat do méněpodnětných, hloupých atd.. Ale každopádně ty se všem zavděčit nemůžež. x)

Jinak co se mě týče, nemyslím si, že bych byla nějak zvlášť rozmazlená, tou rodičovskou láskou určitě ne, naši měli vždy problém mi říct, že mě mají rádi, že jsou na mě pyšní, nebo že mě budou podporovat v tom co dělám, nemyslím, si, že by na mě někdy pyšní nebyli, ale neřeknou to, protože to berou za samozřejmost.. A peníze si na věci, které si chci sama koupit, šetřím sama, i když mi občas naši přispějí, když vidí, že o to opravdu stojím a snažím se..

21 ---L ---L | 6. října 2012 v 23:31 | Reagovat

Určitě nejsi rozmazlená...!
Znám holku, který je rozmazlovaná snad ve všem. Je to hrůza. Na sebe si nevezme nic jinýho, než snačkový oblečení, pá Ipod, Iphone, hodinky za 7 tisíc... Strašný no. Ale ještě horší je, že si o sobě strašně myslí.. :/
Já jsem asi taky malinko rozmazlená, nestydím se za to. A jelikož o tom vím, snažím se, aby to nebylo přehnaný.
Rodiče mi koupí, na co si ukážu. Jenomže i z toho důvodu, že znám zu holku, o který mluvím, nechci dopadnout jako ona. Nemám potřebu všem ukazovat to, co mám.. :)

22 Pařan Pařan | 27. prosince 2013 v 10:23 | Reagovat

Ty se ji nesměj ty hnusná pizdo jménem julie, Gabriella he úplně normální

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama