Kam na dovolenou?

17. července 2011 v 18:50 | Gabriella |  Kecy v kleci

S drahým se v srpnu chystáme na dovolenou. Jenže ani jeden z nás, se není schopnej dokopat k tomu abychom něco našli. Tudíž mám na vás velkou prosbu.

Moje představa je Itálie, prakticky, kdekoliv, ale hlavně aby to bylo větší město a u moře - písečná pláž. jelikož jak jsem tak koukala není to samozřejmostí. (Jen Bibione ne...) a bez stravy, nebo max se snídaní :)
Cena tak 7-8 tisíc za osobu i s dopravou.

A nebo Španělsko, jenže tam je dražší doprava. Bohužel.

A co, že po vás chci? Aby jste mi poradili, nějaké letovisko, kde jste byli na dovolení, líbilo se vám tam a podobně. Nebo pokud jste hledali přes net dovolenou, tak třeba doporučili stránky. Vážně by mi to pomohlo a byla bych moc ráda :)

Tak se těším na vaše nápady :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Barušé.. Barušé.. | Web | 17. července 2011 v 19:42 | Reagovat

Já jsem byla před 2 rokama v Itálii v Lido di jesolu a bylo to tam pěkný..hned kousek od hotelu sme měli pláž..a hlavně kousek od tam jsou Benátky :)

2 Elise Elise | Web | 17. července 2011 v 19:46 | Reagovat

Moc se mi líbí řecké ostrovy a Španělsko. Mamka byla nadšená i z Turecka.

Tady jsme prohledávali, když jsme chtěli koupit babičce zájezd:

3 Terka Terka | E-mail | Web | 17. července 2011 v 19:48 | Reagovat

No, já před pár roky byla v Kalábrii, ale s tím by jste se do 7 tisíc nevešli. A ne, do 8 tis. také ne. :-) Ve Španělsku jsme, ale to už je asi 7 let, byli ubytování u jedněch Holanďanů, ti měli super cenu. Bohužel kontakt na ně nemám, ale byli jsme ve "vesnici" Le Hostpitalet de Infant, nebo tak nějak, v překladu dětská nemocnice.

4 maoly* maoly* | Web | 17. července 2011 v 19:55 | Reagovat

Já se před týdnem vrátila z Caorle (Itálie) a moc se mi tam líbilo. Je pravda, že je to takové klidnější městečko, ale je to tam fakt hezké. Byli jsme ubytovaní v apartmánovém domě Cristoforo Colombo, na střeše jsme měli bazén..prostě nádhera. Nevím kolik to vyjde na 2 osoby. My tam byli 4 a platili jsme kolem 22 000 Kč. :)

5 johanka-k johanka-k | Web | 17. července 2011 v 20:34 | Reagovat

Z Česka se mi nejvíc líbilo České Švýcarsko,jenže to není moc na válení,ale stojí za to. NO,a v zahraničí jsem nebyla tolikrát a na hezkých místech,snad jen Vídeň,protože tam byla spousta obchodů a obchoďáků.

6 Brabikate Brabikate | Web | 17. července 2011 v 21:24 | Reagovat

S rodiči mám poměrně hodně procestovanou Itálii a musím říct, že zatím úplně nejvíc se mi líbilo v městě Tropea na jihu Itálie (v Kalábrii). Člověk si tam připadá úplně jak někde v Karibiku - romantické historické městečko se spoustou úzkých uliček a obchůdků, pod ním skály a pláže s bílým pískem a azurovou vodou. Prostě ráj! :-) Ale ubytování... to už teď nevím, je to už pár let. Každopádně ale do těch 8 tisíc jsme se snad vešli, ale to hlavně kvůli tomu, že jsme byli v apartmánu pro 7 lidí, což vždycky vyjde levněji než cestování ve dvou. :-/
Jinak co se severu Itálie týče, tak jednoznačně něco blízko Benátek! :-)

7 Lussie Lussie | Web | 18. července 2011 v 10:46 | Reagovat

V Itálii jsem byla jen ve městečku Fano, ale za to hned 4x. :D Apartmány jsme měli hned u moře a kousek byla pizzérie, kterou vlastnil Slovák, kterej miloval Čechy. :DD Jinak ale nevím cenu a tak, protože to bylo všechno zařízený přes školu /ale my jsme platili něco kolem čtyř tisíc bez stravy/, tak jedině zkusit googlit. ;D

8 PISTÁCIE PISTÁCIE | Web | 18. července 2011 v 11:56 | Reagovat

hrozne rasa bychporadila :(
ale sama nevim a navic nikam s pritelem nepojedeme.protoze kvuli jeho fotbalu.
zacina hrat fotbal na profesionalni urovni a nejak jako nesmi moc zmizet na dlouho pryc a valet se jen u more.
a nesmi byt pryc na ty jeho zapasy
takze letos asi se nikam k mori ani nepodivam .. mno co se da delat..
stejne v tom terminu kdy sme meli jet musim jet na zapis na vysokou do Pardubic.takze letosni prazky spis čechy a čechy :D :D :)
ale urcvo neco s pritelem najdete: )

9 Jitulka シ Jitulka シ | Web | 18. července 2011 v 20:15 | Reagovat

My byli několikrát v městečku Rosolina Mare a je to tam moc hezké. Město je rozdělené na dvě části-horní a dolní. V dolním najdeš spoustu restaurací a zábavný park, v tom horním zase obchůdky a hezké artitektonické stavby ;). K moři je to většinou kousek-my bydleli v apartmánech kousek od pláží, které jsou písečné. A navíc je to kousek do Benátek a San Marina.
A pokud bys opustila od Itálie nebo Španěl, tak vřele doporučuju Chorvatské město Omiš, kde jsou písečné i oblázkové pláže, nádherně čisté moře a bezva bary na pláži :D. Na výlet pak můžeš jet do Splitu, což je druhé největší město Chorvatska a je tam vážně nádherně. Nebo lodí na ostrov Brač, i když teď asi ne...zasáhly ho požáry.

10 johanka-k johanka-k | Web | 18. července 2011 v 20:35 | Reagovat

Jo,a pokud toužíš po Itálii,mám pro tebe kompromis-nevím sice,jestli je levnější,ale možná(jak kde)-Švýcarsko. Střetávají se zde německo-švýcarská kultura s francouzsko(nádherné město Montré) a kousek Itálie. Možná by to stálo za pokus,na Švýcarsku se nedá nic vytknout.

11 Anett"ka" Anett"ka" | Web | 19. července 2011 v 9:24 | Reagovat

do Itálie jedu tenhle rok, takže s tou Ti neporadím... ale co se týče Španělska, tak jsem byla minulej rok v Callele... bylo to tam krasný... je tam obrovská pláž, kam se nemají ty lidi problém vejít a pak ještě jedna takova zastrčená, kam jsou ty lidi líní chodit, takže tam je soukromí :) platili jsme deset tisíc a bylo to letecky, což se mi zdálo neuvěřitelný a navíc, když se to rozpočítalo na dny, tak to vyšlo levněji nežli busem... měli jsme to teda s polopenzí... a pak ještě Řecko si myslim, že by mohlo vyjit docela levně, i tím busem, ale tam ta cesta je fakt únavná... a tam můžu doporučit Pargu, Polichrono nebo Toroni :)

12 janička janička | E-mail | 22. července 2011 v 20:19 | Reagovat

Gabi jestli by ti nevadila cenová hranice kolem 10 tis. rozhodně se vydej do španělska. Já tam jezdím téměř každý rok a nedám na Španělsko dopustit. Ta země mě prostě očarovala a jakmile dostuduji, moc bych se tam chtěla vrátit a strávit tam trošku více času než jen týdenní dovolenou. Trošku na nic je cesta, tak je dost vyčerpávající, ale pokud budete mít v autobuse dobrou partu, uteče to rychle a ještě poznáš super lidičky. Já třeba zájezdi vybírám přes stránky http://www.dovolena.cz a vždycky jsem tam ulovila Španělsko za přijatelnou cenu a i polopenzí většinou. Pokud bys chtěla, rádi ti zašlu fotografie z různých části Španělska - costa brava, barcelona, madrid, ibiza ... Klidně napiš na mailik!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.