Řekněte STOP padělkům!

4. září 2011 v 19:14 | Gabriella |  Kecy v kleci

Tenhle článek jsem chtěla napsat hned po příjezdu z Itálie,ale úplně jsem na to zapomněla,ale což, napravím to teď...

Procházíte v Itálii trhy a na zemi na dekách sedí černoši,kteří kolem sebe mají rozložené kabelky a sekuňďákem přilepují štítky na kterých je napsáno Gucci, Dolce a Gabbana a podobně. Už jen když jsem to viděla brali mě mrákoty a říkala si, bože, doufám, že nějaká můra z našeho kempu si nějakou koupí. A koupila a nebyla sama. Osobně se mi tam jedna kabelka taky líbíla, ale koupila bych si jen tehdy, kdyby tam žádná ,,značka Gucci " nebyla.

Padělky u nás
Vidíte 15-letou holku, co si jde jak hrozná hvězda, na sobě věci z New Yourkru a v ruce tu ohavně barevnou kabelku Louis Vitton, kterou jsem před chvílí viděla ve výloze u Vietnamců. To mám vždycky chuť vytrhnout dotyčné kabelku z ruky a zadupat ji do země, nebo jí ji aspoň omlátit o hlavu.

Cena
Ano, málokdo z nás má na to aby si koupil kabelku značky LV za 35 tisíc, ale tím pádem je lepší nekupovat! Najdou se i takové husy, co zaplatí za kabelku LV 6 tisíc a jsou přesvědčené o tom, že je pravá. A ono ejhle. Není. Kdybych už měla vypláznout tolik peněz za kabelku, setsakra bych si dávala pozor na to jestli je pravá nebo ne!

Nejsmutnější je fakt, že většina slečen, vlastnící ,,značkovou" kabelku za pár korun ( z trhů z itálie, od vietnamců u nás atd. ) ze sebe dělají hrozné hvězdy, jak byla děsně drahá a že jim je tatínek dovezl odtamtaď a podobně. A všichni jen kejvají a mylsí si o prdeli.

Čím víc proužků, tím víc Adidas

Já sama doma žádnou takovou hrůzu nemám a tvrdím si říct, že ani doma nikdy mít nebudu, protože bych se za sebe musela stydět. Tudíž vy, kteří doma nějakou hrůza za tři kila máte, buďte tak laskavý a narvěte ji okamžitě do koše a ušetřete nás ostatní.

A klidně si myslete že jsme povrchní....



Nějak jsem se vrátili z Olmu dřív...

 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Terka Terka | Web | 4. září 2011 v 19:32 | Reagovat

Za padělané peníze koupí padělanou kabelku a jsou si kvit, ne? Myslím, že dnešní společnost má větší problémy, než padělání kabelek a oblečení...

2 Nika Caesaris Nika Caesaris | Web | 4. září 2011 v 19:39 | Reagovat

Když se mi něco líbí, je mi jedno, jestli je to padělek, nebo ne. Nejsem nikterak bohatá, a pokud se mi prostě líbí věc za x tisíc, kterou podobnou můžu sehnat za mnohem nižší cenu, tak samozřejmě nebudu utrácet zbytečně peníze a koupím si padělek, však o co jde? Pokud z toho na nějakou bohatou slečinku jdou mrákoty, její problém, její mínus, ráda bych do takových ještě strčila, aby se složila na těch svých nebezpečně vysokých botách za desítky tisíc :D

3 akita-sama akita-sama | Web | 4. září 2011 v 19:39 | Reagovat

Jestli se těm lidem chce dát 6 000 za obyčejnou jednobarevnou kabelku s cedulkou LV, to si radši koupím hezkou, originální a ne tak drahou kabelku, která se mi bude líbit a každý mi ji pochválí.

4 Veronika Veronika | Web | 4. září 2011 v 19:48 | Reagovat

Musím říct, že mám doma kabelku LV, pravou. Samozřejmě jsem si jí nekoupila já, ale byl to dárek od moc hodný tety. Ale.... neměla jsem ji venku ani jednou. Ani nevím proč. Možná proto, že bych jí nutila stýkat se s těma falešnicema? :))
Jinak souhlasím. Padělky ne!

5 Anie Anie | E-mail | Web | 4. září 2011 v 19:52 | Reagovat

V dnešní době člověk ani nepozná zda jde o padělek. Jasně když jde třeba o tu kabelku tak samozřejmě nebudu ji kupovat za 6000 ( když je evidentní že je to padělek ) jen proto aby se ostatním na můj pohled podlomila kolena. Jak říká Akita-Sama radši si koupím něco hezkého originálního a ne tak drahého. Ale jak tak nad tím přemýšlím já to nějak neřeším zda ty věci jsou značkové nebo ne. Prostě když se mi něco líbi a je to za dobrou cenu tak to prostě koupím.

6 P. P. | Web | 4. září 2011 v 20:29 | Reagovat

Ty dnešní napodobeniny kolikrát oko laika fakt nepozná. Já osobně sdílím tvůj názor.  Mám jednu takovou známou, která má na FB strašně fotky jak má LV šátek a o 2 fotky dál tam pózuje i s LV kabelkou. Ano, jsou bohatí, ale to, aby jí tatínek dovezl z Rakouska kabelku, která by ho stála 50 tisíc, jak jsem to koumala. O tom vážně doost pochybuju! každopádně já bych si nic takového v životě nekoupila. To by mě hamba fackovala.

7 Pajussska Pajussska | Web | 4. září 2011 v 20:34 | Reagovat

No, zrovna jsem si koupila falešný conversky od ťamíků. Prostě se mi líbily, byly levný, tak proč ne, že? Přece nebudu platit majlant za jednu hvězdičku...
Ale nekupuju si to proto, aby ostatní obdivovali, jak mám super boty. Líbí se mi a je mi jedno, že jde o padělek.

8 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 4. září 2011 v 20:39 | Reagovat

Pravda, když už si nějaká slečna vážně takovou kabelku za 6 litrů pořizuje, asi těžko onu kvalitu a pravost pozná. teďka někdy v Kotvě objevili padělky od Burberry (sakryšm, snad se to gtak píše :D) přímo v Burberry butiku a prodejci o tom, že je to padělek ani nevěděli...

Holt jsou někteří, kteří se chtějí prezentovat jako boháči a promenádují se s kabelkami od vietnamců za pár korun a všem nalhávají, že je to pravé. Mě se na tom ale nejvíc nelíbí, že obchodní inspekce s tím prakticky nic nedělá. Nejenom, že máme 10% nezaměstnanost a stejně zaměstnáváme cizince, ale taky většina pracuje na černo a padělky se to v jejich obchodech jen hemží. Ano, tržnice prohlížejí čas od času, ale obchody?
Byla jsem svědkem ve Španělsku, jak k naší skupině přiběhl černoch se stojanem slunečních brýlí s barevnými rámy a takovou tou stříbrnou ozdobou na boku (pokud vím dobře, tak s tím začínala nějaká známá značka). Byl to školní zájezd, takže asi 80% z nás si nějaké u něho koupilo a ejhle, tu šel kolem policajt a černoch honem zdrhal za roh...

9 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 4. září 2011 v 20:42 | Reagovat

Některý padělky jsou prostě tak okatý, až je to hrůza. Zvlášť u těhle hodně známých značek... a taky pak hrůza na to koukat. Naštěstí jsou pořád takové věci jako padělané kecky, výše zmíněno, a tak dále, u kterých je vpodstatě jedno, jestli vypadli z linky nebo z ruky šikovného přičinlivého vietnamce neb tak propastný rozdíl v tom není.
Ovšem jak říkáš - chlubit se s kabelkou "rádoby-gucci" je fakt k smíchu, mnohdy až k pláči. Ani já nemám až tak docela pochopení pro lidi kteří si něco takového koupí. Radši budu dělat parádu s něčím pěkným, co bylo levné, než falešnou značkou.

10 Gabriella Gabriella | Web | 4. září 2011 v 20:46 | Reagovat

[2]: Och, nevím z čeho jsi usoudila, že jsme bohatá slečinka na nebezpečně vysokých podpatcích,ale pobavilas:D

11 •Pet!nka• •Pet!nka• | Web | 4. září 2011 v 20:54 | Reagovat

Jenže co naděláš? Někdy člověk ten padělek kupuje s vědomým, že to padělek je. Koupila jsem si takhle nádherné tričko, nešlo mi ani tak o to, že to má třipruhy, prostě se mi jen líbilo. Za stovku. To je jedna věc, když do toho člověk jde s plným vědomým.
Ale o to horší jsou ony kamené obchody, které se tváří jako vrchol snobismu. Človek vejde dovnitř, vidí vstavená milionové věci, které zná z reklam a napadne ho, že celé prázdniny makal jako šroub, tak proč si teď neudělat radost tou hezkou kabelkou, kterou zná z reklmy. Nechá tam tedy celou brigádu a druhý den má po náladě, když se mu odlepí ta "vyšitá" značka.

12 Jitulka Jitulka | Web | 4. září 2011 v 22:13 | Reagovat

Taky nemám ráda ty nafintěný pipinky, co se producírujou na podpatcích, v kterých neumí chodit, s kabelkou, která je "stoprotcentně značková". Ono, budiž, ten komu se to líbí, koupí si ji a nenosí se jako mistr světa amoleta, tak ať si ji nosí. To mě rozhodně nerozhází. Spíš mě rozčiluje právě ten případ oněch naivních slepiček, co se vytahujou, odkud ji mají a kolik stála, přitom ji vyhrabaly někde na tržnici.

13 Brabikate Brabikate | Web | 4. září 2011 v 22:33 | Reagovat

Mám jednu až ironickou příhodu.

Loni jsem v Barceloně neodolala a pořídila si jednu "Gucci" kabelku, ovšem hned po návratu domů jsem plánovala ten nápis odpárat (naštěstí to bylo jen našité), protože by mi bylo opravdu neskutečně trapné se v ní mezi známými producírovat, když každému musí být jasné, že bych si takovou kabelku nikdy nepořídila. Ale opravdu se mi líbila a byla velmi levná, tak jsem ji koupila. Druhý den jsem ji vzala a celý den v ní chodila po Barceloně.
O pár hodin později mi právě tuhle kabelku ukradli. I s foťákem, peněženkou, doklady...

Možná to byl trest! :D Teď už se tomu směji, ale tenkrát mi do smíchu nebylo. Každopádně co se značek týče, tak mám nejradši takové výrobky, které nekřičí do světa, co jsou za značku. Opravdu vtipné mi přijde, když se některé slečny domnívají, že velký nápis NIKE (či cokoli jiného) na prsou znamená, že jsou módně oblečené a že čím víc peněz to stojí, tím lépe.

14 LoveShy LoveShy | Web | 4. září 2011 v 22:39 | Reagovat

Přijde mi zbytečný řešit co je padělek a co není. Když to není očividně ta šíleně padělaná barevná LV kabelka nebo něco s nápisem jako "Dolce&Gabara" tak to neřeším. Už jsem viděla i kombinaci takto padělané věci a outfitu "tepláková souprava a kecky", divná podívaná. Všechno co nosíme jsou napodobeniny drahých značek, celý svět módy je tím inspirován.. Když se mi něco líbí a je to pro mě cenově přijatelné, tak si to koupím a vlastně neřeším předešlý výrobní proces. Je to všechno otázka vkusu, i padělek se dá nosit na úrovni. Mě by třeba vůbec nelákalo koupit si pravou značkovou kabelku (nebo whatever), je to hrozně moc peněz, za který bych si vybavila celou skříň a nenacházím nic super na tom mít to pro tu značku. Mnohem raději mám levné originální věci, které můžu podle libosti zničit a nebude mi to líto :)

15 pavel pavel | Web | 4. září 2011 v 23:12 | Reagovat

Já po znackovych vecech netouzím, ale kdyz je neco opravdu kvalitního, tak si to i koupím... ale padelky nemusím.

16 Nika Caesaris Nika Caesaris | Web | 4. září 2011 v 23:12 | Reagovat

[10]: A z čeho ty usuzuješ, že jsem myslela tebe? I ty jsi zábavná. :-)

17 Gabriella Gabriella | Web | 4. září 2011 v 23:15 | Reagovat

[16]: Evidentně tvojí poznámkou o mrákotách, kterou jsem použila v článku:)

18 Jasmína Nocte Somniare Jasmína Nocte Somniare | Web | 5. září 2011 v 7:05 | Reagovat

Ach jo, ale, padělky z nataženu cenu jsou šílené..

19 Peťka Peťka | Web | 5. září 2011 v 8:27 | Reagovat

já osobně po takovýchto značkových věcích nějak extra neprahnu. ona je značka a značka. puma je taky značková a kabelku tam pořídíte do 15 stovek, narozdíl od těch skutečně světových a věhlasných značek jako LV, G+B a podobně... problém je v tom, že v dnešní době laik jen těžko pozná rozdíl mezi padělkem a originálem, když to skutečně nebije do očí - 14letá holka asi těžko bude chodit v něčem za x tisíc...
každopádně já sama padělky neodsuzuju, když jsou nošené decentně. někdo to prostě nosit umí, nijak se tím nevychloubá a dokáže to dobře zkombinovat.
já sama dávám přednost tomu, jestli se mi daná věc líbí, nebo ne a neřeším, jestli je to značkové, i když samozřejmě kvalitě dám vždycky přednost. i ve věcech za pár korun a bez značky se ale dá udělat paráda ;)

20 Jana Jana | Web | 5. září 2011 v 8:28 | Reagovat

Naprosto souhlasím. V Itálii jsou fejky na každém rohu. A přitom je to jedna ze zemí módy!
Bohužel znám pár takových, kteří nakupují "značky" na tržnici a přijde mi to hrozně trapné. Když na to nemám, tak si to holt nekoupím,no.

21 Aleee Aleee | Web | 5. září 2011 v 10:03 | Reagovat

Kabelky LV (takové ty s logy LV po celém povrchu, jedno jaká barevnost) jsou hrozné samy o sobě. Falešné věci mě neskutečně štvou stejně jako touha lidí vykřikovat do světa svým oblečením, doplňky apod. "Hle, já jsem kabelka LV!" To bazírování na tom, aby logo bylo co největší a co nejvíce vidět jsem nikdy nepochopila. Nevím proč, ale na mysli mi právě vytanula cirkusácká Andrea Verešová :-D

22 Žirafka Žirafka | Web | 5. září 2011 v 10:22 | Reagovat

Máš pravdu, pokud chci značkovou kabelku, tak si na ní buď našetřím (což stejně nemám šanci, 35 tisíc jentak nikde neseženu) a koupím si pravou, nebo si nekoupím žádnou. A padělanou? Tak to mi přijde nejvíc trapný a prostě styděla bych se za sebe a nejspíš bych si ani nedovolila dělat ze sebe hvězdu, pokud tu věc (oblečení, kabelku, boty) neměla značkový, pravý, ale nepravej padělek. Já tohle nikdy nepochopím. No nic, mě stejně ty kabelky popsané celé LV nějak extra nepřijdou, spíš si myslím, že jsou přeplácané, ale budiš. Pokud značku, tak pravou.

23 Alča Alča | Web | 5. září 2011 v 11:31 | Reagovat

Upřímně - tvoje starosti bych chtěla mít... Svět se hroutí, lidi se chovají jako hovada a tobě se dělá mdle z padělaných kabelek? :-O

24 Claire Claire | Web | 5. září 2011 v 15:30 | Reagovat

Určitě s Tebou souhlasím v tom, že chlubit se "značkovou" kabelkou od Vietnamců je trapný. Ale na druhou stranu souhlasím i s holkama, které tady píšou, že když se jim nějaká věc líbí, tak si jí koupí a neřeší,  jestli je to padělek nebo ne... Třeba zmíněné Conversky...

25 Pazzo Pazzo | E-mail | Web | 5. září 2011 v 17:02 | Reagovat

Přesně... nechápu, co z toho mají.
To si radši koupím nějakou levnou obyčejnou..
..nebudu si ,,hrát" na to, že mam ,,Vitonku" XoD

26 Maxië Maxië | Web | 5. září 2011 v 17:06 | Reagovat

Osobně znám právě jednu 15letou holku, co chodí oblíkaná, jak ty píšeš z NewYorkeru a přitom jednu originál kabelku vlastní..A je to určitě originál, nestál 35 tisíc, protože byl z outletu, ale i tak je to originál a levný nebyl.
Ikdyž stejně si myslim, že většina lidi v našem (malo)městě si myslí, že to je jen "fake", takže to vlastně vůbec neni pro její dobro.
Dřív jsem tyhle vášně pro drahý luxusní kabelky (věci obecně) naprosto nechápala, pak ale přišly první Conversky místo obyčejných kecek za 200stovky a teď, když jsem viděla tu "legendární" LV kabelku, už chápu co na tom ty lidi maj. Je to prostě něco navíc, něco co nemůže mít každej.

27 Johanka-k Johanka-k | Web | 5. září 2011 v 18:24 | Reagovat

Chtěla bych říct všem slečnám či pán.m, že se sice svět hroutí, je chudoba, ale proč vidíte módu jako něco povrchního?
Vy si to neuvědomujete, ale tím také tak působíte na lidi, jak se oblékáte( samozřejmě o chování nemluvím)! My máme jistého koníčka a to oblékání a vy se zabývejte třeba pletením, focením nebo tím co VÁS baví... Mě štve, že se pořád myslí a říká, že ten, do se zajímá o módu je blbej...Je to asi pořád zakořeněno z dob minulého režimu...

28 Johanka-k Johanka-k | Web | 5. září 2011 v 18:24 | Reagovat

P.S.:S Gabriellou naprosto souhlasím.

29 S. S. | E-mail | Web | 5. září 2011 v 18:42 | Reagovat

Tyhle značkově se tvářící věci nevyhledávám, ale ani mi nevadí.
Jestli má někdo něco značkového pro mě není rozhodující, daleko spíš mě zajímá, jak vypadá celý ten outfit. Když někdo vypadá jako strašák, je mi srdečně jedno, jestli to všecko nakoupil u Gucciho a naopak: když to má člověk vychytané do detailů, je fuk, jestli je to oblečení za pár kaček z výprodeje.

Výš jsem tu četla o tom, že je skvělé mít Converse místo obyčejných kecek a nesouhlasím s tím. Když už bych si zaplatila ty Conversky, tak to abych pak lítala po městě s nohavicema vyhrnutýma ke kolenům, aby všichni viděli tu hvězdu na kotníku. Ty boty vypadají úplně stejně, někoho možná hřeje na duši, že si vyšlapuje v Converskách, ale pro ostatní je to stejně prašť jak uhoď. :)

30 Vittoria Vittoria | Web | 6. září 2011 v 17:34 | Reagovat

To já se musím každý den koukat na spolužačku s růžovým páskem, co tvrdí, že je od Gucci, ale napohled je vidět, že je to šumt za 150 Kč z vietnamského stánku, co máme za školou.

31 Tyna ♥ Tyna ♥ | Web | 7. září 2011 v 16:20 | Reagovat

no moji rodiče nejsou zrovna nejchudší, takže moje máma má drahý kabelky(pravý) a já jsem nějak vychovávaná k tomu nebo spíš je to i z mojí hlavy, že prostě si nikdy nekoupím padělek. Prostě když chci kabelku za 35tisíc, tak buď si najdu bohatýho manžela a nebo budu prostě šetřit a nadělím si ji k Vánocům.

32 kenzas kenzas | Web | 12. listopadu 2011 v 20:27 | Reagovat

Moje mamka kupuje kabelky Louis Vuitton pravé a za 6 tisíc, to proto, že byly na nějaké přehlídce a už je nepotřebují.

33 Markéta Markéta | 3. března 2012 v 18:09 | Reagovat

No podle mně tady řešíš uplný "nesmysli" Zamysli se nad sebou děvče a,nestarej se do lidí!Každý si muže kupovat co chce a,co semu líbí,bez ohledu na takové "KRÁVY"jako jsi TY..měj se hezky a neotravuj lidi stakovejma kravinama.

34 Lucka Lucka | E-mail | Web | 19. března 2012 v 22:49 | Reagovat

Taky nepodporuju faky a nejvíc ubohé mi přijde, když na Aukru a spol. někdo prodává evidentní fake, za který dal cca 100 korun a kliďánko píše, že se jedná o originál, tudíž cena o něco nižší než origoš. Sama na svém blogu bojuju za moji oblíbenou značku Lacoste. Na aukru jsou faky i za 1000 korun. Za tu cenu seženete nové originální ve výprodeji. Asi tak :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama